Czy Twoja placówka przyjmuje gości każdego dnia? Jak zezwolić na dostęp tylko upoważnionym osobom? Jak sprawić, by odwiedzający byli łatwo rozpoznawalni? To całkiem proste. Robisz to, oferując im identyfikatory jednorazowe z ich imieniem i nazwiskiem. W każdej firmie powinny być stosowane identyfikatory, takie jak identyfikatory na biurko, które pozwalają integrować się pracownikom. W Harbest pomogliśmy tysiącom firm zaprojektować ich odznaki indywidualne i identyfikatory na biurko. Po drodze dowiedzieliśmy się kilku rzeczy. Uznaliśmy, że dobrym pomysłem byłoby podzielenie się tutaj kilkoma z tych wniosków. Wskazówki, które znajdziesz poniżej, są uniwersalne, ale większość przykładów i zrzutów ekranu pochodzi z ekosystemu Harbest, który znamy najlepiej.
Co to są odznaki gości? Identyfikatory na biurko są powszechnie używane w środowiskach biznesowych i edukacyjnych, takich jak szkoły, w celu łatwej identyfikacji odwiedzających. W niektórych organizacjach (szczególnie o wysokim poziomie bezpieczeństwa) nawet pracownicy są zobowiązani do noszenia odznak przez cały czas. Wszystko zależy od polityki firmy. Identyfikatory na biurko mogą być stosowane jako plakiety informacyjne w biurze każdego pracownika, ale mogą być też rozdawane jako plakietki przenośne, czyli identyfikatory przypisane, które są ważne przez określony czas lub być używane tylko na jedną wizytę i służyć jako świetny środek bezpieczeństwa, który zapobiegnie przedostawaniu się niechcianych gości do budynku. Regularna plakietka, taka jak identyfikator na biurko lub identyfikator indywidualny zawiera imię i nazwisko gościa. Ponadto przepustka dla gości może zawierać nazwę hosta, nazwę firmy, zdjęcie, datę wizyty, kod ważności, kod QR, ikony zdrowia i bezpieczeństwa, etykiety typu gościa lub kod Wi-Fi.