Identyfikatory na biurko

Czy Twoja placówka przyjmuje gości każdego dnia? Jak zezwolić na dostęp tylko upoważnionym osobom? Jak sprawić, by odwiedzający byli łatwo rozpoznawalni? To całkiem proste. Robisz to, oferując im identyfikatory jednorazowe z ich imieniem i nazwiskiem. W każdej firmie powinny być stosowane identyfikatory, takie jak identyfikatory na biurko, które pozwalają integrować się pracownikom. W Harbest pomogliśmy tysiącom firm zaprojektować ich odznaki indywidualne i identyfikatory na biurko. Po drodze dowiedzieliśmy się kilku rzeczy. Uznaliśmy, że dobrym pomysłem byłoby podzielenie się tutaj kilkoma z tych wniosków. Wskazówki, które znajdziesz poniżej, są uniwersalne, ale większość przykładów i zrzutów ekranu pochodzi z ekosystemu Harbest, który znamy najlepiej.

Co to są odznaki gości? Identyfikatory na biurko są powszechnie używane w środowiskach biznesowych i edukacyjnych, takich jak szkoły, w celu łatwej identyfikacji odwiedzających. W niektórych organizacjach (szczególnie o wysokim poziomie bezpieczeństwa) nawet pracownicy są zobowiązani do noszenia odznak przez cały czas. Wszystko zależy od polityki firmy. Identyfikatory na biurko mogą być stosowane jako plakiety informacyjne w biurze każdego pracownika, ale mogą być też rozdawane jako plakietki przenośne, czyli identyfikatory przypisane, które są ważne przez określony czas lub być używane tylko na jedną wizytę i służyć jako świetny środek bezpieczeństwa, który zapobiegnie przedostawaniu się niechcianych gości do budynku. Regularna plakietka, taka jak identyfikator na biurko lub identyfikator indywidualny zawiera imię i nazwisko gościa. Ponadto przepustka dla gości może zawierać nazwę hosta, nazwę firmy, zdjęcie, datę wizyty, kod ważności, kod QR, ikony zdrowia i bezpieczeństwa, etykiety typu gościa lub kod Wi-Fi.